Tiedote kevään 2021 toiminnasta

Hyvää (parempaa) alkanutta vuotta kaikille!

Vihdoin tunnelin päässä näkyy valoa, koronarokotekampanja on päässyt alkuun ja tiedossa olevan aikataulun mukaan ainakin osa ETYläisistä saa rokotteet maaliskuun aikana. Mutta se tarkoittaa kuitenkin sitä, että toistaiseksi voimassa olevat rajoitukset eivät salli meidän harjoitella Lagstadin salissa ainakaan ennen tammikuun loppua tai helmikuun puoltaväliä!

Vaihtoehtona on se, että tarjoamme jäsenille etäopetusta Tannsistudio Buumin Sanna Hennon opastuksella esimerkiksi, joka toinen perjantai tai maanantai kello 18 – 19.30. Se siis tapahtuisi tämän oman, vain jäsenille tarkoitetun Facebook- tilin kautta ja kaikki mukaan ilmoittautuneet maksaisivat siitä 5 euroa per jäsen. Miltä tämä kuulostaa? Ensimmäinen virtuaaliopetus vois olla jo perjantaina 15.1. Antakaapa palautetta sähköpostilla reijokarikivi(at)gmail.com niin tiedetään miten edetä!

Kevääksi suunniteltu tanssileirimme Lohjalla on myös pakko siirtää ensi syksyyn, koska varmuutta rokoteaikataulusta ei ole. Harmin paikka, mutta terveys edellä mennään.

Sinnitellään nyt vielä tämä alkanut kevätkausi, syksyllä viimeistään tavataan taas tanssin merkeissä!

Comments are closed.